Hürriyet

25 Ekim 2013 Cuma

Blogumda yazdığım herşey gerçektir.Kişi ve yer adları değiştirilmemiştir.

  Bugün Blogumda bir yoruma rastladım.Query Willy adlı bir blogerin bir yorumu idi bu okuduğum. 16.08.2013 tarihinde yazılmış olan bu yorumda yazılarımı tesadüfen gördüğünü ve yazılarımın Nodame Contaible adlı dizinin benzeri olduğu, o dizide de bir Japon klasik Müzikçi kızın Paris'e gidip yarışmalara  girdiği vs yazıyordu.
 Sayın bloger arkadaşıma şahsen cevap yazmak çok isterdim ama ulaşamadım. Buradan açıklamak istiyorum. Bloglarımda anlattığım her şey satırı satırına Kızım Burcu Göker'in yaşam hikayesidir.En ufak bir ilave , değişiklik yapılmadığı gibi yer ve kişi adları da aynen yazılmıştır.
 Bu blog yazılarımı yazmaktaki amacımı ilk yazılarımda yazmıştım. Çok uzun ve meşekkatli bir yoldan geliyoruz ve siz daha okuduklarınızla bu yolun başındasınız. Şu anda sene  2013 ve ben ancak 1999 u yazıyorum. aradaki 14 yılda ne olaylar oldu , neler yaşandı. İnanın bana okuyunca şaşıracaksınız. Bir insan ve ailesi nasıl bu kadar zorluğa katlanabilir diye düşüneceksiniz.
 Ben bu yazılarımı bir klasik müzikçi nelerle yetişiyor ve nasıl yetişiyor diye bu konua soyunacak ebeveyn ve gençlere ışık tutmak amacı ile yazıyorum.
  Zaten google'dan Burcu Göker diye girerseniz bütün bunların vesikalarla, basın yolu ile yayınlanan örneklerini görebilirsiniz.
  Umarım yazılarımla bu mesleğe adım atmak amacında olan kişilere bir parça ışık tutabilmişimdir.
 Yazımın başında Burcu Göker&Eric Jenkins'in 10 mayıs 2012 tarihinde Bursa Uludağ Üniversitesi Mete Cengiz Konser Salonundaki resitalinden ufak bir örnek koydum.

2 yorum:

  1. İnternetle çok haşır neşir olduğumdan bazen query willy yazarak arama yapıyorum yine tesadüfen denk gelmiş bulunmaktayım :)
    aslında benim yazma amacım hayatın benzeştiği ile ilgiliydi sonuçta sinemalar ve filmler hayatın kesitlerinden derleniyor. önceden izlemiş olmam ve yazdıklarınız sizin yazdığınızın alıntı olduğunu değil çizgi filmde yaşanılan şeylerin daha gerçekçi olduğunu bana göstermesiydi sonuç ta Türkiye'de bu işler hiç gündem de olmayan popüler olmayan konular, bir kişinin ilgi alanı değilse kimse bir kemancı nasıl yetişir keman çalmak ne kadar zordur bilmiyor :)

    bi kusurum olduysa özürlerimi sunarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Yazarım, cevabınız için teşekkür ederim. Ben de çok bilinmeyen fakat sık sık sorular bu konuya bir açıklık getirmek için yazmaya karar verdim. Zira bizim uzun serüvenimize şahit olan herkes nasıl keşfettiniz, bu zorlu yola nasıl çıktınız, neler yaşadınız diye soruyordu. Ben de herkese birden cevap vermek için yazmaya başladım öykümüzü.Aldığım tepkilerden bu yola adım atacak veya atmış olan çoğu kişiye de ışık tuttuğum izlenimim uyandı. Bir kaç kişiyi aydınlatabildiysem ne mutlu bana. Saygı ve sevgilerimle

      Sil