Hürriyet

21 Mart 2015 Cumartesi

Bursa Uludağ Üniversitesi Konserinde belirtileri ortaya çıkan hastalık...

.Edirne Trakya Üniversitesi konserimizden sonra 9 mayıs günü Edirne'den yola çıktık.Planlanan güzergaha göre  araba ile Yenikapı'ya kadar gelecek oradan Mudanya deniz otobüsüne binecek ve Mudanya'dan bizi karşılayacak Uludağ Üniversitesi aracı ile Uludağ Üniversitesi Konuk evine gidecektik.
Yenikapı Freibot iskelesinde eşimle vedalaştık. O istanbul'a devam edecekti.Feribot çok kalabalık değildi.Yenikapı-Mudanya hattı feribotunun tek mahzurlu tarafı yolcuların bagajlarını kendileri merdivenlerden yukarı çıkartmak zorunda olmaları. Bu sorun dışında rahat bir yolculukla Bursa'ya vardık. Hepimiz heyecanlı idik. Hiç bilmediğimiz Üniversitelere giderken çok güzel bir heyecan hissediyoruz. Yeni bir Üniversitede konser, yeni kişilerle tanışmak çok güzel bir duygu.
Bizi Mudanya iskelesinden karşılayan Uludağ Üniversitesi Rektörlük arabası Kampüs içindeki Nilufer Hatun konuk evine bıraktığında hava kararıyordu.
Hepimize çok şık daireler tahsis  edilmişti.Yolda iken bizimle iletişim kuran yemek şirketimiz akşam yemeklerimizi de getirmişti.
Gece yemeklerimizi yiyip,  televizyon seyredip, istirahatle geçirdik. Ertesi sabah gene kahvaltılarımızın dairelerimize gelişi ile uyandık.
10 Mayıs günü Uludağ Üniversitesi Mete Cengiz Salonundaki konser çok görkemli geçti. Salon hemen hemen dolu idi. Burcu ve Eric gene harikalar yarattı. Konser sonunda Sanatçıları kutlayan hocalar ve öğrencilerbüyük   beğenilerini belirtiler.
Konser sonunda gece dinlenme ile geçti. Sabah kahvaltıdan sonra Bursa şehir gezisi ve Bursa'nın özgün yemeği İskender kebabı ile devam eden yolculuğumuz akşam üzeri İstanbul'a dönüş ile sonuçlandı.
İstanbul'a dönüşte Burcu halsiz ve hasta olacak gibi idi .Ben Burcu'nun ağır bir gripal enfeksiyonun eşiğinde olduğunu sanıyordum o günlerde. Oysaki daha sonraki yazılarımda okuyacaksınız meğer Burcu oldukça ciddi bir rahatsızlık geçiriyormuş.Tabii bizim bu olayı teşhis etmemiz biraz zaman aldı.İstanbul'da bulunduğumuz 3 gün içinde ilaçlar ve dinlenme 14 mayıs günü konserler için İzmir'e gidecek olan Burcu'yu iyileştirememişti. Oysaki İzmir'de çok yoğun üç etkinlik onun bekliyordu.