Hürriyet

28 Mart 2015 Cumartesi

Burcu Göker'i dinlemeye başladıkları an..........

Burcu Göker Eric Jenkins'in  21 Mayıs saat 19.00 da Yıldız Teknik Üniversitesi Oditoryumunda sevenleri ile buluşmasını anlatmadan önce 20 mayıs pazar günü Kartal Bülent Ecevit Kültür Merkezindeki konserden biraz bahsetmek istiyorum.
Kartal Bülent Ecevit Kültür Merkezi, Kartal Sahilde çok güzel ve modern bir bina. Alt katında nikah dairesi olan Kültür Merkezi alt kattaki kalabalık ve gürültüye karşın yukarki katta sessizliği ve tenhalığı ile öksüz çocuk gibi idi. Binaya ilk girdiğimde akşam gerçekleşecek konserle ilgili bir afiş görmememiz, kapıdaki görevlilerin geleceğimizden ve konserden pek haberdar değilmiş gibi davranışları beni ilk anlarda büyük bir süpheye düşürdü. Akşam acaba bir fiyasko mu olacaktı. Hemen elimdeki  telefondan bu konu ile ilgili başvurabileceğim tek kişinin numarasını aradım. Konuşmadan sonra biraz rahatlamıştım.
Bina Büyük şehir belediyesine aitti ve konseri Kartal Belediyesi düzenliyordu. İki kurum arasındaki iletişim eksikliği sanırım bizi ilk başta yanıltmıştı. Salona girip de sahnede o gece için Kartal Belediyesi tarafından kiralanan harika piyanoyu görünce gecenin güzel geçeceği hissi ben de yavaş yavaş canlanmaya başladı. Biraz sonra Kartal Belediyesi Kültür Müdürlüğünden gelen arkadaşlar afişleri asıp, salonu düzenlemeye başlayınca bu hissim daha da güçlendi. Evet akşam çok güzel bir konser olacaktı.
Saat ilerledikçe yavaş yavaş dinleyiciler gelmeye başladı. Kartal Belediyesinden de Başkan Yardımcıları, Kültür Müdürü ve diğer yetkililer gelince içim rahat etti. Daha önceki yazılarımda da bahsettim. Bütün bu konserlerde Burcu ve Eric'in nasıl çalacakları değil davetlilerin konsere gelmesi beni heyecanlandırıyor. Biliyorum ki davetliler bir kere Burcu'yu dinlemeye başlasalar zaten Müziğe hayran olacaklar. Davetliler içinde çok etkilendiğim kişi blog arkadaşım olan Celile hanımdı. Sadece blog yazılarımız vasıtası ile tanıştığımız Celile hanım gelip kendisini tanıtınca çok duygulandım.
Konser başlarken her zaman yaptığım gibi arka sıraya geçtim. Salonun üçte ikisi dolu idi. Konser çok güzel geçti. Konser sonunda tebrikler, çiçekler, resim çekmeler derken Sarı Gelin bis yapıldı. Sarı Gelini dinleyenler salondan çıkarken dokunsan ağlayacak gibi idi. Kuliste tanışmalar, tebrikler. Bir sanatçı başka ne ister. Dinleyiciler konser sonunda sanatçıları rahatsız ederiz kaygısı ile tebrike gitmek istemiyorlar. Ama inanın sanatçılar konser sonrası o tebrik faslı ile bütün yorgunluklarını atıyorlar. Konserin sonunda dikkatımı çeken bir diğer husus bütün dinleyicilerin ayakta alkışlaması oldu.
Gerçekten çok duyarlı bir dinleyici vardı o gece. Kartal belediyesi tüm yetkilileri başkan yardımcısından, Kültür Müdürüne kadar çok candan ve sevgi dolu idi. Beyler bana kızmasın ama bahsettiğim bütün kadro hanımdı. Acaba  olaya kadın eli değmesi mi idi işin sırrı.
Gece çok neşeli adeta bir aile yemeği tadında geçen bir yemek davetinden sonra bitti.
Gelelim sonraki konsere. Ertesi gün yani 21 Mayıs saat 19.00 da Yıldız Teknik Üniversitesi Oditoryumunda Burcu Göker ve Eric Jenkins Yıldız Üniversitesi öğrencileri, ile buluşacak. Umarım bu akşam da dün geceki gibi çok güzel geçer. Bir sanatçı dinlenmekten ve müziği ile beğenilmekten başka ne ister.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder